Ads Top

Nothing Ear (stick). Het is niets - en daardoor álles

Nothing introduceert zijn Ear (stick): nagenoeg gewichtloze oordopjes die gebruikers zouden willen om het unieke lipstick-design van de compacte cilindrische case waarin ze worden geleverd.

Dankzij het ergonomische ontwerp (dat getest is op meer dan honderd verschillende mensen) zitten de Ear (stick)-oordopjes niet zo prominent in de gehoorgang zoals bij in-ear producten, waardoor de pasvorm natuurlijk en comfortabel aanvoelt. En omdat ze slechts 4.4 gram per oordopje wegen, kunnen gebruikers ze moeiteloos de hele dag dragen.

Om het geluid écht tot leven te brengen, is Ear (stick) volgens Nothing uitgerust met de meest sensitieve drivers van het moment. Met 12,6 mm zijn ze groot genoeg om rijke diepten, heldere hoge tonen en scherpe details te leveren, en tegelijkertijd klein genoeg voor een comfortabele pasvorm. Daarbij is gekozen voor de beste driver magnets op de markt en voor het versterken van het diafragma, waardoor de geluidskwaliteit zelfs bij de hoogste en laagste frequenties onveranderd krachtig en levensecht blijft.

De unieke case van Ear (stick) maakt dat hij makkelijk in een broek- of jaszak glijdt en zo de hele dag met de gebruiker mee kan - en er dus de hele dag van genoten kan worden. Met de snellaadfunctie van de case kan bovendien tot 7 uur luistertijd en tot 3 uur gesprekstijd uitgebreid worden naar 22 uur. En met snel bedoelen ze snel, bij Nothing: 10 minuten in de case levert tot 2 uur extra luistertijd op.

De verkoop van Nothing Ear (stick) start op 4 november in meer dan 40 landen en regio's, waaronder Europa, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten bij nothing.tech en geselecteerde retailers.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.