Skullcandy! viert twintigjarig bestaan met een limited-edition lijn.
Audio-lifestylemerk Skullcandy viert dit jaar het twintig jarige jubileum. Het merk dat in 2003 tijdens een snowboardsessie op de besneeuwde berg in Park City door boardsport fan Rick Alden werd bedacht en ontworpen, viert het jubileum met een limited-edition Acid Snow Camo-collectie die de roots van het merk eert.
Alden's droom was om producten op de markt te brengen, speciaal gericht voor muziekliefhebbers met een actieve levensstijl, waarin muziek en communicatie, zoals het aannemen van telefoontjes, gecombineerd kon worden. In 2003 bracht Skullcandy, in een aanbod van zwart en grijze audioproducten, de eerste gekleurde koptelefoons en oortjes op de markt. Uniek in zijn soort en direct een succes!
De Acid Snow Camo-collectie is geïnspireerd op de '90's aesthetics en bestaat uit de favoriete modellen van Skullcandy fans: Crusher ANC 2 Sensory Bass-koptelefoon, Dime 3 True Wireless-oordopjes en de nieuwe draadloze Kilo Bluetooth-luidsprekers. De collectie is verkrijgbaar via Skullcandy.eu en exclusief bij geselecteerde boardsportwinkels.
Met deze lancering kondigt Skullcandy ook nieuwe samenwerkingen aan met verschillende skateboarders, snowboarders en surfers, waaronder internationaal erkende atleten, zoals de Amerikaanse skateboarders Nora Vasconcellos en Louie Lopez, de Oostenrijkse snowboardster Anna Gasser en de Amerikaanse snowboarder Red Gerard.
Skullcandy brengt twee bestaande producten en één nieuw product in de limited-edition Acid Snow Camo-uitvoering. De populaire Crusher ANC 2 koptelefoon, de bestseller Dime 3 oortjes en de nieuwe Kilo speaker. De collectie is zorgvuldig samengesteld voor boardsport fans die vaak en veel onderweg zijn. Draag de Crusher ANC 2 en de Dime 3 on the go naar je favoriete snowboard- of skateboard spots of tijdens het oefenen van je tricks en het berijden van de slopes. Het kleine speaker model Kilo is heel geschikt voor het luisteren van je favoriete tracks, alleen of met vrienden. Lees hieronder de specificaties per product.
Alden's droom was om producten op de markt te brengen, speciaal gericht voor muziekliefhebbers met een actieve levensstijl, waarin muziek en communicatie, zoals het aannemen van telefoontjes, gecombineerd kon worden. In 2003 bracht Skullcandy, in een aanbod van zwart en grijze audioproducten, de eerste gekleurde koptelefoons en oortjes op de markt. Uniek in zijn soort en direct een succes!
De Acid Snow Camo-collectie is geïnspireerd op de '90's aesthetics en bestaat uit de favoriete modellen van Skullcandy fans: Crusher ANC 2 Sensory Bass-koptelefoon, Dime 3 True Wireless-oordopjes en de nieuwe draadloze Kilo Bluetooth-luidsprekers. De collectie is verkrijgbaar via Skullcandy.eu en exclusief bij geselecteerde boardsportwinkels.
Met deze lancering kondigt Skullcandy ook nieuwe samenwerkingen aan met verschillende skateboarders, snowboarders en surfers, waaronder internationaal erkende atleten, zoals de Amerikaanse skateboarders Nora Vasconcellos en Louie Lopez, de Oostenrijkse snowboardster Anna Gasser en de Amerikaanse snowboarder Red Gerard.
Skullcandy brengt twee bestaande producten en één nieuw product in de limited-edition Acid Snow Camo-uitvoering. De populaire Crusher ANC 2 koptelefoon, de bestseller Dime 3 oortjes en de nieuwe Kilo speaker. De collectie is zorgvuldig samengesteld voor boardsport fans die vaak en veel onderweg zijn. Draag de Crusher ANC 2 en de Dime 3 on the go naar je favoriete snowboard- of skateboard spots of tijdens het oefenen van je tricks en het berijden van de slopes. Het kleine speaker model Kilo is heel geschikt voor het luisteren van je favoriete tracks, alleen of met vrienden. Lees hieronder de specificaties per product.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten