TP Vision lanceert AOC Sound-speakers
TP Vision, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het ontwerp, de productie, verkoop en marketing van Philips TV- en Sound-producten, gaat samenwerken met zusterbedrijf AOC uit de TPV-groep. Het doel van de samenwerking is om een reeks geluidsproducten te lanceren onder het AOC-merk die gericht zijn op een jonger publiek.
De samenwerking richt zich in eerste instantie op de snelgroeiende markt van draagbare audiosystemen. Er worden drie draagbare speakers geïntroduceerd die elk een bijzonder, breed en authentiek stereogeluid bieden uit één apparaat. De samenwerking zal zich ook richten op 'on-the-go' muziek en dans om een jonger publiek te bereiken.
AOC is leider in beeldschermtechnologie en nu al een van 's werelds meest succesvolle beeldschermmerken. AOC heeft al veel succes geboekt met de verkoop van producten in de gaming sector. Dit is te danken aan de populariteit van het assortiment AGON by AOC gaming displays, die momenteel wereldwijd de nummer 1 positie voor gaming monitors innemen.
De nieuwe AOC-reeks bestaat in eerste instantie uit drie draagbare speakers, namelijk de compacte AOC Speaker O1, de grotere versie AOC Speaker O2 en het AOC Speaker O3 partymodel. Om een snel ontwikkelingsproces mogelijk te maken, kon elke speaker beroep doen op de bewezen expertise van de TP Vision teams op het gebied van ontwerp, geluidskwaliteit, productontwikkeling en productie.
Een belangrijk onderdeel van de AOC-ervaring bij het gebruik van alle drie de speakers is het bieden van superieure geluidsprestaties – een diepe bas en een extra breed, authentiek stereobeeld. Daarnaast bieden de speakers geavanceerde connectiviteit en deelopties, inclusief het direct schakelen tussen aangesloten apparaten en interconnectiviteit met maximaal 100 speakers.
Daarnaast staat ook duurzaamheid op de voorgrond bij alle AOC Sound-producten. De drie speakers zijn robuust en bieden gegarandeerd een lange levensduur. Tegelijkertijd hebben ze ook een van de hoogste percentages gerecyclede materialen in hun constructie.
Om de lancering van de eerste AOC Sound-producten te vieren, nemen de nieuwe speakers de hoofdrol in bij AOC's wereldwijde partnerschap met de ‘Red Bull Dance Your Style’ en ‘Red Bull BC One’ wedstrijden – inclusief prominente exposure tijdens de evenementen en in-event activaties over de hele wereld.
De nieuwe AOC Sound-producten zijn exclusief verkrijgbaar via digitale kanalen, waaronder AOC.com, in lijn met de koopgewoonten en voorkeuren van de doelgroep.
De samenwerking richt zich in eerste instantie op de snelgroeiende markt van draagbare audiosystemen. Er worden drie draagbare speakers geïntroduceerd die elk een bijzonder, breed en authentiek stereogeluid bieden uit één apparaat. De samenwerking zal zich ook richten op 'on-the-go' muziek en dans om een jonger publiek te bereiken.
AOC is leider in beeldschermtechnologie en nu al een van 's werelds meest succesvolle beeldschermmerken. AOC heeft al veel succes geboekt met de verkoop van producten in de gaming sector. Dit is te danken aan de populariteit van het assortiment AGON by AOC gaming displays, die momenteel wereldwijd de nummer 1 positie voor gaming monitors innemen.
De nieuwe AOC-reeks bestaat in eerste instantie uit drie draagbare speakers, namelijk de compacte AOC Speaker O1, de grotere versie AOC Speaker O2 en het AOC Speaker O3 partymodel. Om een snel ontwikkelingsproces mogelijk te maken, kon elke speaker beroep doen op de bewezen expertise van de TP Vision teams op het gebied van ontwerp, geluidskwaliteit, productontwikkeling en productie.
Een belangrijk onderdeel van de AOC-ervaring bij het gebruik van alle drie de speakers is het bieden van superieure geluidsprestaties – een diepe bas en een extra breed, authentiek stereobeeld. Daarnaast bieden de speakers geavanceerde connectiviteit en deelopties, inclusief het direct schakelen tussen aangesloten apparaten en interconnectiviteit met maximaal 100 speakers.
Daarnaast staat ook duurzaamheid op de voorgrond bij alle AOC Sound-producten. De drie speakers zijn robuust en bieden gegarandeerd een lange levensduur. Tegelijkertijd hebben ze ook een van de hoogste percentages gerecyclede materialen in hun constructie.
Om de lancering van de eerste AOC Sound-producten te vieren, nemen de nieuwe speakers de hoofdrol in bij AOC's wereldwijde partnerschap met de ‘Red Bull Dance Your Style’ en ‘Red Bull BC One’ wedstrijden – inclusief prominente exposure tijdens de evenementen en in-event activaties over de hele wereld.
De nieuwe AOC Sound-producten zijn exclusief verkrijgbaar via digitale kanalen, waaronder AOC.com, in lijn met de koopgewoonten en voorkeuren van de doelgroep.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten