Media Markt en Top 40 gaan verder
Media Markt blijft de komende drie jaar verbonden aan de Stichting Nederlandse Top 40. De belangrijkste hitlijst van Nederland houdt daarmee de naam ‘Media Markt Top 40’.
De samenwerking tussen de hitlijst en de grootste elektronicawinkelketen loopt al sinds 2011. Inmiddels zijn de twee partijen stevig in de muziekwereld verankerd.
“Dit zijn twee ijzersterke merken met een enorme reputatie,” stelt Erik de Zwart, voorzitter van de Stichting Nederlandse Top 40. “We zijn beiden een begrip in onze categorie en hebben de afgelopen jaren laten zien elkaar te kunnen versterken."
De lijst wordt op vrijdagmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur uitgezonden door Radio 538. Jeroen Nieuwenhuize presenteert de show. Op zaterdag om 16.00 uur en op zondag om 18.00 uur is het overzicht van de enige echte Top 40 te zien bij TV 538. “Met de voortzetting van deze samenwerking willen we ons nog harder gaan inzetten om de link tussen Media Markt en de Top 40 te activeren,” aldus Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland. “Met signeersessies en optredens van populaire artiesten in onze vestigingen zorgen we ervoor dat onze klanten de Top 40 echt beleven.”
De lijst wordt op vrijdagmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur uitgezonden door Radio 538. Jeroen Nieuwenhuize presenteert de show. Op zaterdag om 16.00 uur en op zondag om 18.00 uur is het overzicht van de enige echte Top 40 te zien bij TV 538. “Met de voortzetting van deze samenwerking willen we ons nog harder gaan inzetten om de link tussen Media Markt en de Top 40 te activeren,” aldus Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland. “Met signeersessies en optredens van populaire artiesten in onze vestigingen zorgen we ervoor dat onze klanten de Top 40 echt beleven.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten