Muziekdienst Juke centraal in nieuw onlinebeleid Media Markt
Media Markt Nederland gaat zijn muziekdienst Juke in 2016 nieuw leven inblazen en met een niet nader genoemde partner ook lokaliseren. Dat vertelt CEO Barry van Ruiven in een gesprek met Emerce. De dienst moet samen met iBOOD en Redcoon een van de pijlers worden onder het onlinebeleid van de retailer.
Juke bestaat al enkele jaren, is in Duitsland ontwikkeld en door Media Markt naar Nederland gehaald. “De enige kans van slagen binnen deze markt is het toevoegen unieke lokale content”, erkent Van Ruiven. “Je moet meer bieden dan de 30 miljoen songs die Spotify of Apple Music ook hebben. Daar gaan we nu aan werken. Op termijn voegen we ook film en video toe.”
Juke bestaat al enkele jaren, is in Duitsland ontwikkeld en door Media Markt naar Nederland gehaald. “De enige kans van slagen binnen deze markt is het toevoegen unieke lokale content”, erkent Van Ruiven. “Je moet meer bieden dan de 30 miljoen songs die Spotify of Apple Music ook hebben. Daar gaan we nu aan werken. Op termijn voegen we ook film en video toe.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten